Nytt ärendeMina ärenden  English * = obligatoriska fält  
 

Välkommen till IT Helpdesks sida för felanmälan, frågor och förslag! Här kan du även anmäla Pingpong- och andra IKT-ärenden.

FAQ och manualer - Självservice datorkonto - Servicearbete/störningar fredagar och söndagar - Belöning för goda förslag - Information om servicenivåer och åtgärdstider - Mina ärenden (kräver inloggning)

Om du (som är personal) vill göra en beställning av t ex användarkonto, dator, telefon eller annan IT:
använd Serviceportalen på intranätet.

Användarinformation
  Användarnamn  
  Anmälare  
 
  E-mail
 
  Telefon  
  Mobil  
  Avdelning
  Placering  
 
Datorinformation
  Datornamn  
  Datorklass  
  Programpaket  
 
Ärendeinformation
  Rubrik
  Beskrivning  
  Övrigt/Önskemål  
  Telefonkontakt   Ska anmälaren kontaktas innan åtgärd.
  SMS (ange nummer i fältet Mobil)   Skicka SMS när ärendet avslutas.
  Bifogade filer  
Fil 1Fil 2Fil 3Fil 4Fil 5Fil 6

 
Driftinformation
Uppdaterad 2017-09-20 06:02:53
Skapad 2017-09-20 05:56:59
Known Issue: Email access in iOS 11
If you are using the native mail app on your iPhone or iPad, and upgrade to iOS 11, you may encounter issues. More info

Uppdaterad 2017-09-11 07:27:15
Skapad 2017-09-11 07:24:00
Efter uppgraderingen av Tidomat (flexsystemet) i fredags 8/9 kan det vara problem att logga in via webbläsaren Chrome. Klicka samtidigt på Ctlrl + F5-knapparna för att komma vidare.

Uppdaterad 2017-06-22 08:39:28
Skapad 2017-06-22 06:30:40
The Box service is not available at Jönköping University after June 21, 2017.

Uppdaterad 2017-06-16 08:31:10
Skapad 2017-05-30 12:51:30
From June 5, the new Software Package Windows 10 (2017) is standard for JU PCs and will be installed on all new and reinstalled PCs, except at University Services and Höfab. More info